Julkänslorna...
Publicerat den

... blir bara fler och fler. Längtar riktigt nu till ledighet och trevligheter. Idag fick vi julbord på jobbet. Det var faktist hör och häpna gott. Jag är, som ni som känner mig vet, inget större fan av jilmat men det var gitt idag. Det enda jag saknade var faktist julgröten, men det får man ju äta till helgen. När jag kom hem från jobb idag så vilade jag en stund och sedan satte jag och Rikard igång och pynta granen och ta fram alla tomtar. Riktigt mysigt var det kan jag lova. Vi har också hunnit med att skriva rim till de flesta klapparna så dom ligger nu under granen och gottar sig=)

Rikardd lagade mat idag och det blev lax med potatis och sås. Jag har faktist börjar gilla lax nu som jag verkligen inte gjorde innan. Nu har han stuckit och spelat match så jag sitter hemma själv. När man är ensan inser man hur mycket man saknar Aska. Men tiden kommer att gå snabbt. Troligen kommer valparna runt juldagen och sen är det inte så länge tills vi får träffa henne. Spännande ska det bli!

Näe nu ska jag nog duscha och sen kolla lite Tv innan jag läser och såsmåningom lägger mig. Imorn dörjar jag kvart över 6 men det innebär ju att jag slutar tidigt. Blir lite kolakokande imorn för det orkade jag inte idag. Ha det gott alla glada!


Julgranen, ny tomte och julklappar

Änglakotte <3


Tomtar

Mer pynt

Julkrubba

Tomtar

En tändsticksask som jag pysslat!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?