Julaftonen...
Publicerat den

... igår var supermysig! Dock blev det inte riktigt som planerat eftersom Rikards mamma blev dålig, men vi hade det bra ändå. Hoppas att Irene återhämtar sig snabbt. Vi fick julmat i massor, godis och såklart julklappar. I mina fanns det linneservetter, servettringar, USB-minne, Takida Cd och konsertbiljetter, strumpor, Rosti skålar, Stieg Larsson på DVD, presentkort på IKEA, undertallrikar, stickbok, stektermometer och säkert mer som jag inte minns. Vi såg såklart också på KAlle och Karl Bertils Jul. Som sagt hade vi en bra dag och jag orkade med hela dagen trots förkylningen.

Idag började det med lite lugn och ro. Sen var det dags att laga lite mat för det vankades besök av pappa, Erika, Annika, Stefan och tjejerna. Det blev ingen jlmat utan vi gjorde det lätt för oss och gjorde tacogratäng. Första gången vi gjorde det och den blev faktiskt riktigt god. Så det är nu en rätt som vi kan variera våra Tacokvällar med här hemma. Vi fikade också och öppnade lite mer julklappar. Jag fick en jättesöt väska som det står Heidi på, parfym med en riktigt cool flaska, lite choklad, lite pysselsaker och sen en jättesöt kalender på tjejerna. Attans va söta dom är. Lägger upp bild på den imorn och på allt annat med om ni vill!

Nu har alla åkt för en stund sen och det är lugtnt här hemma igen. Kvällen blir nog fortsatt lugn för oss här hemma. Vi ska just sätta igång och spela ett nytt spel som Rikard fick i julklapp igår. Hoppas hoppas jag vinner!!


(Lånad bild)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?