Idag...
Publicerat den

... har varit en ganska lugn dag. Vi givk upp ganska tidigt för att vara klara att åka till stan när affärerna öppnade. Blev inte mycket shoppat för oss, men vi hade mysigt ändå. Rikard bytte ett spel som han fick i julklapp som han redan hade och sen köpte han nya jeans. Väl hemma igen blev det lite vila och sen TV spelande. Sen var det jag som lagade mat till oss och idag blev det en enkel 2-rätters. Till förrätt blev det tomatsallad med vitlöksbröd och till varmrätt blev det pasta med pastasås.

Nu sitter vi och halvkollar på film och har beställt lite från CDon, bla lite böcker och en pilates DVD. Jag ska komma igång och försöka göra det några dagar i veckan och se om min kropp mår bättre. MÅSTE även komma igång ordentligt med träningen och sluta mitt godisätande som blitt över julen. Kände idag när jag provade kläder att jag kände mig plöfsig så efter nyår blir det en nystart.

En tuperrolig nyhet som vi fick höra igår är att Aska nu fått 5 små bebisar. Både Aska och bebisar mår prima och nu längtar vi verkligen tills vi får se dom små och framförallt ASKA <3 Nu kan man dock räkna ner tills man får hem henne igen och då ska det tränas med henne. Tanken är att satsa ordentligt på agilityn nästa säsong och då krävs träning, träning, träning!

Näe nu ska jag se om min sambo känner för att knåda min rygg lite! Ha det gott alla glada!!

Dagens bilder blir en blandad kompott från Askas valptid<3














Camilla

Vad roligt! Vad skönt att allt gått bra, förstår att ni gärna vill se småttingarna och Aska så klart :)



URL: http://camillasfoton.tumblr.com


Veronika

Ohhh, sååå kul med små puppisar=) Jag vill ha, hahaha. Men det blir för många här hemma då, men Aska är sååå fin ju=) Hur blev fördelningen på könen?

Hi, kul med agility!!! Jag får skynda att komma upp i klasserna så vi kan komma på samma tävlingar. Kul om vi kan träna tillsammans=) och gå, som vi sa...

Vi hörs!



Ha det bra!

Kram kram



URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?