Idag...
Publicerat den

... har varit en minst sagt intenssiv dag. Först hade vi julfest på jobbet. Sedan på eftermiddagen försäkte vi i största mån att ta igen oss. Jag slutade ju kl 16 så då blev det hem till Rikard. Vi satte sedan 17 som starttid för vår "julstädning". Blev väldans fint här hemma och vi samarbetade bra! Jag stack sedan iväg och handlade och Rikard städade klart det sista. Vi delade upp sen så att Rikard lagade maten och jag gjorde knäck. Den blev nog ganska så bra. Blev sen middag och nu kollar vi lite TV. Ikväll ska jag lägga mig ganska så tidigt förnu börjar jag 6.15 två dagar och sen på fredag är jan LEDIG.. Är även ledig tis och ons så det blir en riktig långhelg.

Imorn blir det julpyntandehär hemma när granen ska kläs och alla söta tomtar ska plockas fram. Ska försöka göra ett bildinlägg när ni får se hur det blir!!

För att svara på Stefans fråga angående varför det blir två bilder så är det så att jag inte ian se det. Det är når jag bloggar från mobilen som det blir så!!

Dagens bild är på lilla Aska sin första jul! Med på bilden är även kompisen Trassel!


Fina Aska <3 vi saknar henne men kan hälsa att hon har det bra!




Veronika

Oh, hon är så söt lilla Aska. Undrans hur många söta små puppisar som kommer ut=) Vilket datum tror ni, är det 63 dagar?

Söta ni är tillsammans, du & din sambo!

Önskar dig en riktigt God Jul vännen!

Kramisar



URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?