Full rulle...
Publicerat den

...här hemma nu med packning och allt. Aska är borstad och hennes väska är packad. Vi håller på för fullt och passade på att tömma kameran och så med. Då hittade jag ju en superfin bild på mig och Norah!

Idag känns som jag mest flängt rundor. Var på två andra förskolor med möten och fix så kom inte till mit jobb förens halv 12 när det var dags för lunch. Så jag kan lova att det gick i ett hela förmiddagen och eftermiddagen följde samma mönster.

Efter jobbet har jag hunnit med 30 minuter styrka och 60 minuter affrodans så nu känner jag mig nöjd. Detta betyder att jag inte behöver ha dåligt samvete i helgen när det inte blir någon träning alls. Får ju istället mysa massor med bästaste!

Näe nu måste jag fortsätta med mitt. Får se hur helgens uppdageringar blir1 Annars återkommer jag väl när jag kommit hem!!



stefan

Vadå ingen träning?? Ni kan ju rulla runt i sänghalmen =)(och om jag känner er rätt så lär det bli så med haha) det kan ge en hel del träning vill jag lova, inte för att jag har så mycket erfarenhet av det men har hört att det ska ge bra träning. Ni får ha en riktigt härlig resa nu mina vänner.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?