Blev...
Publicerat den

... lite shopping för mig idag iaf. Fick alla adventspresenterna klara till Rikard och eftersom han inte fick någon förra veckan slog jag ihop den med dagens. Resultatet blev ett förkläde så nu kan han vara fin på kläderna när han lagar god mat till mig ;)

Köpte bara lite smått till mig själv men fick med mig ett par lite tjockare strumpbyxor. Vill ha lite varmare när vi ska till London, som ju blir redan på fredag;)

Sen jag kom hem har jag spelat lite tv-spel och sen även varit och tränat Zumba. Var ett kul pass men attans vad svårt det var.

Näe nu blir det att läsa lite och sedan sova och ladda för en ny vecka.

Ser att det blev konstigt med förra inlägget med bilderna så bjuder på några nya nu ist;)

Juste, när jag var i stan så spelade Amy Diamond. Var jag och alla småtjejer, fast jag hörde bara en låt;)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?