Blev inga...
Publicerat den

... bilder nu ikväll. Jag slutade ju kl 2 idag men var tillbaka på möte mellan 5 och 7 så kände att jag inte hade motivationen att sätta mig med det ikväll. Får se om det blir imorn istället. Hade nämligen tänkt att städa här hemma så vi får se vad som hinns med. Jag jobbar ju till kl halv 6 så jag hinner kanske inte allt jag vill.

på fredag har jag iallafall sovmorgon eftersom jag har semester då. Jag ska dock åka till Kristianstad till Rikards mamma och vi ska åka och handla lite julklappar och så. Sen stannar jag nog i Kristianstad till vi ska ta tåget mot Hässleholm och sedan viare mot Södertälje. Denna helg väntar julfirande med mamma och Roffe. Ska bli mysigt att för en gångs skull fira lite med dem.

Näe nu ska jag fixa lite innan jag ska sussa! Ha det gott alla glada!!



Dagens bild i Schweiz när vi var på skidsemester för snart två år sedan! <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?