Året som gått...
Publicerat den

... tänkte jag sammanfatta lite.

Januari
  • Jag fick jobb som förskollärare på 75 %. Började den 10e januari.
  • Jag tog examen och hade en riktigt rolig examensfest med familj och vänner.
  • Magsjuk för första gången någonsin, fyyyy säger jag bara..

Februari

  • Trillingarna fyllde 1 år.
  • Jag började jobba heltid.
  • Alla <3-ans dag med bästa sambon.

Mars

  • Jag fyllde år.
  • Snön försvann (efter många månader)

April

  • Vi kollar på lägenhet som vi bestämmer oss för att ta. Jag får mycket närmare till jobbet när vi väljer detta!
  • Vi firar påsk!
  • Rikard bryter armen
  • Vi firar valborg med Madde, Johan och Stefan. Vi var i tivoliparken och skulle kolla på brasan, men vilket skämt alltså! Ni som var med vet vad jag menar!

Maj

  • Jag, Rikard och Stefan åker till Göteborg och grabbarna springer Göteborgsvarvet.
  • Jobb, jobb, jobb

Juni

  • Rikard fyllde år
  • Aska fyllde 4 år
  • Vi firar midsommar i Huaröd med pappa, Erika, Irene, Annika, Stefan med föräldrar, Tjejerna, Johanna och Markus samt Margit! Riktigt trevligt hade vi här!
  • Rikard och jag gick Linnérundan

Juli

  • Vi flyttar.
  • Tippy säljs
  • Jag jobbar på samanslagningen.

Augusti

  • Jag har semester
  • Jag och Irene är och tittar på World Scout Jamboree
  • Jag och Rikard är på Takida och Europe

September

  • Vinslövsdagarna med fest
  • Jag och Camilla går första scrapbookingkursen
  • Jag åker till Stockholmoch träffar Tirre och Marre
  • Jag och mamma åker till Turkiet och har det UNDERBART!!
  • Rikard skadar ansiktet
  • Jag har ljusparty här hemma vilket resulterar i att jag börjar sälja ljus!


Oktober

  • Jag, Rikard och Irene åker till Åhus och har det riktigt mysigt.
  • Aaska paras

November

  • Jag köper ny dator

December

  • Bilen går sönder
  • Jag och Camilla är på ytterligare en scrapbookingkurs
  • Aska åker till Peggy för att bo in sig innan hon ska valpa
  • Jag och Rikard åker till London
  • Jag och Rikard åker till mamma i Stockholm och passar även på att träffa Maria
  • Pappa och Erika är i Sverige
  • Vi har en supermysig julhelg
  • Askas små bebisar kommer till världen på julafton

Året kommer att avslutas här hemma med trevligt sällskap, god mat och dryck samt säkert en hel del spelande!!!

 


Examensfest

Aska i mars

Aska på sin födelsedag, juni

Aska augusti

Alanya september

Jag oc mamma i Alanya

Alanya igen

Oktober

Lägenheten
image description
Vi <3

London december
image description
<3 mitt

Tåget till Stockholm december

Julafton

Ja det var väl en liten samanfattning från året som gått!! Önskar er alla ett Gott Nytt År! Nu blir det fix och stoj innan kvällen!!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?