Soffhäng...
Publicerat den

... är vad jag och Aska ägnar oss åt just nu! Har ju först jobbat och sedan åkte jag med Marie och Jossan till stan för att kolla på kläder. Både Jossan och Marie hittade fina klänningar som de ska ha på en fest. Jag passade på att byta min nya jacka, för den hade spruckit i en söm. Fick en ny likadan vilket var bra. Direkt vi kom hem igen så var det bara att hoppa i träningskläderna för att sedan bege sig till lokalen för spinning och styrka. Känns alltid riktigt gott efteråt. Väl hemma igen blev det dusch och varma mackor och sedan dess har jag och Aska som sagt ägnat oss åt soffhäng. Mannen i huset är iväg och hejjar på Malmö så då får vi klara oss själva!

Imorn är det återigen öppning på jobbet (jag som älskar mornar;)). Det som är positivt med det är dock att man slutar tidigt. Blir en tur till stan imorn igen. Först hämta mina ljus som är hos Elin och samtidigt köpa ett tält till pappas fest samt present till en fin vän.

Idag säger vi även grattis till Rikards syster Johanna som fyller 23 år!!!



Veronika

Godmorgon Heidi!



Duktig du är som både tränar dig själv & Aska!

Jag tycker oxå om morgnarna på jobbet. Kommer man tidigt så får man undan lite innan allt startar upp=)



Kul att ni kör lydnad oxå=)!



Sv: Jo, jag arbetar som receptionist på AM-tryck som ligger i Hässleholm. Superjätteskoj, tycker jag. Massa kundkontakt blandat med mycket papper (ordrar), kaffekok, mata fiskarna etc.



Alltså min hundträning går i perioder, men vi är alltid ute på långa promenader & vi brukar ha något litet att träna på alltid. Kör lite agility, spår & lydnad.



Hoppas att du får en fin dag!

Kram



URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/


Johanna

Åh tack ska du ha Heddan :) roligt det där om att "Rikard tror att jag har köpstopp" :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?