Sent inlägg...
Publicerat den

...blev det idag men det har varit fullt upp kan jag lova. Först på förmiddagen fixade jag och Rikard lite här hemma. Rikard kommer aldrig bli en mästare på det här med att sätta upp tavlor kan jag lova, men han gör sitt bästa och det är huvudsaken. Sedan kom Camilla och Chili hit och vi hade lite visning av lägenheten innan vi lämnade hundarna och for på äventyr. Första stoppet blev Höör och Teba. Köpte en hel del till Aska och detta betalade Rikard idag=) Förutom mitt koppel som var rosa, det fick jag betala! Vi for sedan vidare till Hörby och Pema. Det besöket blev inte billigt kan jag lova, men blir kul att pyssla med allt det jag köpt! Väl hemma igen så börjadde jag och Camilla kolla lite scrapbookingkurs. Vi hittade en men är inte helt säkert att vi kan då, isf får vi lära oss själva.

Vi åt sedan lite tacos och sedn blev det lite spel och så. Nu blir det nog en film innan det är dags för att nanna kudden. Imorn blir det fullt upp även då, men inte så tvingat så då blir det inte så jobbigt!!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?