Lite pyssel...
Publicerat den

... fick det bli nu på kvällskvisten eftersom det är någon som fyller år imorn! Blev faktist helt okey för att vara så snabbt gjort. Har mest suttit i soffan efter jag kom hem från dagens pass som bestod av en timmes spinning. Kan ju lova att jag var rätt mör efter detta. Men trots det så känns det ju sjukt gott! Idag var jag och Rikard i stan i några ärenden. Först ver vi förbi hos Elin och hämtade lite grejer, bland annat ljus som jag beställt. Sedan blev det in till stan för lite presentköp. Vi åkte även och köpte mat till Aska och ett tält till min käre far. Han ska ju bjuda på fest om några veckor eftersom han fyller jämnt, men jag kan tyvärr inte närvara vid denna. Då befinner jag mig nämligen i Turkiet!!!

Nu kollar jag såklart på Efterlyst så nu blir det inte mer skrivet idag. har ni tur så får ni ett inlägg immorgon bitti eftersom jag har sovmorgon ända till 9. Skönt nu när jag börjar tidigt så många dagar att ändå ha sovmorgon en gång i veckan.

Heidi







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?