Idag har varit en...
Publicerat den

... sådär dag. Öppnade på jobbet och det är alltid lite extra mysigt tycker jag. Jobbedagen har sedan flytit på med vissa undantag. Känner just nu att det är ganska kämpigt men det är tur att man har fantastiska barn och föräldrar och några underbara kollegor. Det är det som gör det värt att gå till jobbet just nu. När jag slutade så gick jag faktiskt hem och vilade en stund. Det var precis vad jag behövde. Sedan blev det en promenad med Aska och handla lite innan det var dags att slänga ihop middag. Kvällen till ära blev det Carbonara. Smarrigt värre.

Direkt efter maten var det dags att göra sig klar för att åka till Hässleholm. Föreläsning väntade. Behöver inte säga så mycket om den bara att det var en upprepning som känns som den pågått väldigt länge nu :( Men det var iaf trevligt påvägen dit och hem!

Nu sitter jag i soffan och mycket mer händer inte ikväll. Måste bara berätta att jag var ute och tränade lydnad med Aska igår kväll. Hon var superduktig så nu känner jag mig taggad att komma igång, så får vi se var det leder!

För de som är intresserade så har jag även bokat in ett ljusparty som ska vara här hemma. Produkterna kommer från Partylite och de är jättebra. Känner jag mig själv rätt så kommer det inhandlas en hel del då (även om Rikard säger att jag har köpstopp. Vill du komma så säg till!

Näe nu njuter vi av sista delen av kvällen!

Heidi






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?