Fredagkväll...
Publicerat den

... och så efterlängtad man kan vara. Har varit en bra dag på jobbet med en del chockmoment. Men våra barn och föräldrar samt underbara kollegor gör det värt att gå dit varje dag! Efter jobbet hann jag umgås med Rikard lite innan han åkte och spelade match. Undra jag hur det gått. Sedan gick jag och Askis ut och mös innan det var dags att åka på träning. 30 min spinning och 30 min styrka stod på schemat för dagen. Även fast det känns drygt innan så känns det alltid riktigt gott efteråt. Väl hemma blev det dusch och slänga ihop lite pasta med pastasås och sedan slänga sig på soffan! Där sitter/ligger jag nu och väntar på min sambo. Har såklart lite godis eftersom det är fredag!

Imorn blir det äventyr med Camilla igen, blir säkert trevligt som vanligt. Brukar ju bli väldigt mycket shoppat på våra rundor så vi får se hur det blir!!

Trevlig helg alla glada!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?